Bel mij
 

De bus krijgt steeds meer fans!

De touringcarbranche is gestart met een omvangrijke promotiecampagne onder de titel; "De bus krijgt steeds meer fans!". De campagne wordt via advertenties, tv commercials en radio spots gecommuniceerd. Uiteraard wordt ook social media, met name Facebook, ingezet om direct te communiceren met onze gewenste doelgroepen. 


Op verzoek van de stichting Koninklijk Nederlands Vervoer (waarin Paul Brouwer particpieert als CAO partijen bestuurslid) en de vakbonden heeft Stichting BUS in samenwerking met marketingbureau VosLibert de marketingcampagne ontwikkeld.


Met de slim bedachte slogan: "De bus krijgt steeds meer fans!" proberen touringcarbedrijven, waaronder Brouwer's Tours, het imago van de bedrijfstak te verbeteren en de instroom van jonge medewerkers vergroten. "Jonge mensen moeten enthousiast worden gemaakt om touringcarchauffeur te worden, tenslotte is het een prachtig beroep!", aldus John Brouwer. Ook het reizen per touringcar is in Nederland nog lang niet zo populair zoals in andere delen van Europa, dat moet meer gepromoot worden.

 

Brouwer's Tours is zeer blij met de totstandkoming van deze fantastische campagne. (#debuskrijgtsteedsmeerfans!) De kreet 'De bus krijgt steeds meer fans' wordt branchebreed uitgedragen, maar slechts twaalf touringcarbedrijven zijn landelijk geselecteerd om een volledig bestickerde touringcar te mogen rijden. De selectie is gemaakt op basis van een goede geografische  verdeling over Nederland van het aantal volledig bestickerde touringcars. Wij zijn er dan ook trots op dat in de Bollenstreek en Leidse Regio ons bedrijf geselecteerd is om met deze  bestickerde touringcar te mogen rijden.


Volg ons ook via twitter of zoek bijvoorbeeld via #debuskrijgtsteedsmeerfans!

 

De bus krijgt steeds meer fans!

 

SVO
Volg ons via: